UnaVita

Autogeni trening

Prema nekim istraživanjima danas svaka četvrta osoba pati od posljedica stresa.  U današnje vrijeme život je sve stresniji, psihosomatske bolesti su sve češće, nastaju sve prije a činjenica da je 90% bolesti psihosomatske prirode pokazatelj je sve većoj izloženosti stresnim situacijama u privatnom i/ili poslovnom okruženju. Zbog stresa na poslu ili problemima sa šefom u poslovnim organizacijama ljudi sve češće odlaze na bolovanje, čime se automatski smanjuje učinkovitost pojedinaca. Jedna od sve češćih posljedica stresa su i problemi sa spavanjem a prema istraživanjima čak 20% ljudi pati od kronične nesanice.

Tjelesni simptomi stresa: povećana lupanje srca, suha usta, gastritis, žgaravica, napetost u mišićima koji dovodi do ukočenog držanja, otežano i ubrzano disanje…

Psihički simptomi stresa: nesigurnost, panika, nesanica, osjećaj beznadnosti, ljutnja, bijes, nemir,bespomoćnost, smetenost, nesanica….

Kako bi poboljšali kvalitetu života potrebno je usmjeriti pažnju na tijelo i duh prakticirajući tehnike opuštanja, zdrave prehrane, pozitivnih misli. Primjenjujući vježbe Autogenog treninga naučiti ćete  kako dovesti organizam u opušteno, uravnoteženo stanje.

Što je Autogeni trening?

Autogeni trening je jedna od znanstveno dokazanih tehnika opuštanja koja kroz verbalne zapovijedi uči vaše tijelo kako da se opusti, kontrolira disanje, otkucaje srca, krvni tlak i temperaturu tijela. Autogeni trening je tehnika nastala iz hipnoze kao metoda „pomoći za samopomoć“. Dr. Schultz, osnivač Autogenog treninga, utvrdio je da se osjećaj opuštanja postiže uz pomoć uputa koje si sami zadajemo što u konačnici znači da nešto nastaje „iz sebe“ vježbanjem jer potičemo organizam da se vrati u stanje psihičkog balansa odnosno naše prirodno stanje. Rezultat, savršena metoda za samopomoć putem kojem postižemo stanje opuštenosti i harmonije.

Saznaj više