UnaVita

Zašto izabrati Autogeni trening?

Zašto izabrati Autogeni trening

Zašto izabrati Autogeni trening?

Jednom kad počnete vježbati Autogeni trenig i kad svladate vježbe shvatiti ćete zašto izabrati Autogeni trening i koje sve prednosti koje donosi ova mala, ali moćna tehnika:

  1. Opušteno stanje vam prelazi u automatizam i opuštate se pri samoj pomisli na mir i opuštenost.
  2. Posjedujete alat za samoosnaživanje i osjećaj kontrole.
  3. Povećava samopouzdanje i samopoštovanje.
  4. Postižete emocionalnu stabilnost.
  5. Alat kojim čuvate svoje zdravlje.
  6. Jeftina je, ono što naučite primjenjivo je na svakom mjestu u svakom trenutku bez dodatnih investicija

Kako se radi Autogeni trening?

Autogeni trening sastoji se od šest jednostavnih mentalnih vježbi. Vježbe se ponavljaju šest puta za svaki dio tijela dok ležite ili sjedite u položaju ”kočijaša”. Na ovaj način autosugestijom poručujete tijelu i umu da se ‘isključi’ iz stanja stresa te potakne osjećaj opuštenosti, oporavka, harmoničnosti. Riječ autogen znači ‘koji nastaje sam od sebe’ – odnosno vi sami sebe liječite. Uz podršku i vodstvo trenera vi postupno naučite vjerovati u proces samoizlječenja. S vremenom vježbanje ponavljanjem postaje automatsko što znači da se opuštate pri samoj pomisli na opuštenost i mir.
U današnje vrijeme društvo favorizira lijevu hemisferu mozga koja je zadužena za logičko mišljenje, rad s podacima dok se desna hemisfera mozga, koja je odgovorna za emocije, slike i imaginacije, zanemaruje. Dok vježbate autogeni trening, lijeva i desna hemisfere mozga surađuju zajedno, što rezultira postizanjem emocionalnog balansa i emocionalne stabilnosti.

Primjena Autogenog treninga

Primjena Autogenog treninga uglavnom je potaknuta razlogom smanjenja simptoma stresa, ali jednako tako Autogeni trening primjenjuje se i u slučajevima:
• Napad panike
• Fobija
• Migrena, glavobolje
• Nesanica
• Visok krvni tlak
• Astma
• Umor, manjak energije
• Hladne ruke ili noge
• Gastritis, grčevi u trbuhu
• Razdražljivost…

U svim gore navedenim simptomima Autogeni trening ima najveći utjecaj na smanjenje anksioznosti. Povećano samopouzdanje klijenta da si može pomoći može imati veliku utjecaj na njegovo općenito zdrastveno stanje.

Prijavi se!

Vaše ime:

Vaš email:

Tema:

Vaša poruka:

razlike u govoru tijela između muškaraca i žena

Razlike u govoru tijela između muškaraca i žena

Razlike u govoru tijela između muškaraca i žena U čemu su razlike kako muškarci i žene komuniciraju?   Bez obzira koliko ste slični svome partneru, postoje pojedine ključne razlike u načinu korištenja govora tijela između spolova koje bi trebali znati. Prvo, verbalno: Muškarci i žene upotrijebe otprilike isti broj riječi[…]

Learn More