UnaVita

Ljudi vam možda neće uvijek reći kako se osjećaju, ali će vam njihov govor tijela uvijek pokazati.

Naše tijelo u svakom trenutku šalje bezbroj signala

Razumijevanje i korištenje odgovarajućeg govora tijela omogućuje vam izgradnju boljih odnosa s klijentima salona. Svjesnom primjenom neverbalne komunikacije, stvarate atmosferu u kojoj se vaši klijenti osjećaju ugodnije tijekom konzultacija i tretmana u salonu.
Sposobnost prepoznavanja neverbalnih znakova dat će vam bolji uvid u to kako se predstavljate i kako se osjeća vaš klijent, što vam omogućuje pružanje personaliziranijeg iskustva u salonu. Govor tijela je pravi odraz vaših unutarnjih emocija, drugim riječima tijelom komunicirate svoje osjećaje (uglavnom nesvjesno).

Na treningu neverbalne komunikacije naučit ćete kako svjesno koristiti govor tijela u komunikaciji.

govor tijela frizera

Cilj treninga:

  • naučiti kako komunicirati s povjerenjem, empatijom, profesionalnošću
  • osvijestiti vlastitu neverbalnu komunikaciju,
  • kako koristiti otvoreni govor tijela,
  • poboljšati karizmu i prvi dojam,
  • izgraditi samouvjeren nastup,
  • kontrolirati vlastite negativne neverbalne znakove i tijek komunikacije,
  • razvoj emocionalne inteligencije (posebno empatije i društvene kompetencije)

Sretni klijenti stvaraju lojalne klijente.

Lojalniji klijenti stvaraju stalne klijente.

Stalni klijenti  dovode do poslovnog rasta, a poslovni rast dovodi do povećanih prihoda.

Osvještavanje govora tijela pomaže u izgradnji snažnih i autentičnih odnosa

Svjesno i ispravno korištenje govora tijela poboljšava vašu interakciju s klijentima salona i pomaže u stvaranju boljih odnosa.
Poticanje dobrih odnosa kamen je temeljac izgradnje zdravog poslovanja salona.

Pokazivanje povjerenja, istinskog interesa, kompetentnosti i empatije u vašim klijentima stvara osjećaj profesionalnosti vašeg salona, razumijevanja, te da vam je stalo do ishoda.

 

neverbalna komunikacija kozmeticki

Iznimno iskustvo klijenata u vašem salonu vodi do poboljšanog povjerenja, odanosti i na kraju zadržavanja klijenata

Danas je veliki fokus na dobivanju pravog obrazovanja, vještina i iskustva za uspješnost u poslovnoj areni. Vaš prvi dojam kao i dojam vaših zaposlenika može biti puno bolji ukoliko koristite vještine neverbalne komunikacije.

Stečeno znanje odnosi se na to kako se osoba predstavlja, ali također i na razumijevanje govornog tijela drugih ljudi. 
Pošto se prvi dojam stječe unutar prvih par sekundi, imperativ je poslati ispravne neverbalne signale. 

INFORMACIJE O TRENINGU

DATUM I VRIJEME

30.09.2023. od 09.00-16.00 sati

CIJENA

150,00 eur po osobi

OBLIK

uživo, adresa Vijenac Gorana Zobundžije 5 (Style beauty center), Osijek

Što kažu naši polaznici

Veza emocionalne inteligencije i govora tijela

Samosvijest

Svjesno vodite računa o tonu glasa, držanju tijela (...) kako biste svoju poruku prenijeli na način koji je prikladan za situaciju.

Samosavladavanje

Obraćanje pažnje i ublažavanje promjena u govoru tijela kako se situacija mijenja.

Društvena svijest

razumijevanje govora tijela drugih ljudi.

Empatija

očitovanje osjećaja i stavova drugih ljudi prema njihovom govoru tijela

Upravljanje odnosima

mijenjanje vlastitog govora tijela i prilagođavanje svoje poruke situaciji

Većina ljudi ne zna kako većinu naše komunikacije čini neverbalna komunikacija. Drugim riječima, nije bitno što kažete, već kako to kažete. Ako imate poslovnu, romantičnu ili društvenu komunikaciju i fokusirate se samo na riječi, ne koristite svoj najmoćniji alat koji imate, a to je neverbalna komunikacija. Istraživanja su pokazala kako korištenje neverbalnih gesta kongruentnih s riječima pomaže u ostvarivanju: moćnog prvog dojma, karizmi i povećanju socijalne inteligencije.

Istraživanja Dr. Daniela Amena dokazuju kako postoje dijelovi mozga koji služe za šifriranje i dešifriranje neverbalne komunikacije. Mozak je kao mišić i vježbom tih dijelova mozga možemo poboljšati svoje neverbalne sposobnosti.

ZNANSTVENA ISTRAŽIVANJA – koristimo znanstveni pristup govora tijela i sve što učimo je znanstveno dokazano na akademskim institucijama i istraživačkim organizacijama.

PRIMJERE IZ ŽIVOTA – ponekad znanstvena saznanja nisu upotrebljiva za svakodnevni život. Mi smo orijentirani na rezultate i praktična rješenja dobivenih iz istraživanja koja se mogu odmah upotrijebiti.

ZABAVA – znanost ljudskog ponašanja je fascinantna! Vjerujemo kako ćemo vas uspjeti motivirati na pozitivne promjene u vašem životu u cilju maksimalnog korištenja vlastitih potencijala, boljeg čitanja drugih ljudi i unapređenja vlastite komunikacije.

Znanje i vještine stečene tijekom radionica mogu se primjenjivati u pregovaranju, prodaji, razgovoru za posao, selekciji kandidata, vođenju timova i delegiranju, javnim nastupima, motiviranju, istraživačkom novinarstvu, advokatskoj praksi, Start-up natjecanjima, izgradnji i unapređenju odnosa s partnerom, djecom, prijateljima, donosima s klijentima, pacijentima…

Edukacije su namijenjene svima onima koji žele unaprijediti vještinu korištenja i čitanja neverbalne komunikacije.

Edukacije neverbalne komunikacije temelje se na akademskim istraživanjima i one nisu:

  • manipulativne
  • ne temelje se na pretpostavkama ‘baba Mara je tako rekla’
  • neprovjerene
  • čudne
  • dosadne
  • neprimjenjive

Odličan recept za uspješniju komunikaciju i razumijevanje drugih.

Referentna lista

Kontaktirajte nas

Željko Trivanović

Certificirani Trener Neverbalne komunikacije Science of People, ekspert za Mikroekspresije lica PEG (Paul Ekman Group) i Analizu izjava (Mark McClish), Socijalno profiliranje (Chase Hughes), The True Crime workshop (Greg Hartley & Scott Rouse), NLP Practititioner (IN NLP), Wingwave i Hipno Coach.